Spruta långt..

.. verkar vara den nya grejen!

X - Jag ska spruta en stor sats för dig.
Jag - Härligt..
X - Jag ska spruta riktigt långt.
Jag - Ok.
X - Har inte sprutat på flera dagar.. så jag kommer att slå rekord.
Jag - Åå.. det tycker jag om.
X - Jag ligger i sängen.
Jag - Säger du det....
X - Nu kommer jag.
X - Nu kommer jag.
X - Vänta.
X - Vänta.
X - Jag ska spruta långt.
X - Långt ska jag spruta.
Jag - Mmmmmm...
X - Nu reser jag mig ur sängen.. ååå jag sprutar långt.. rakt ner i golvet!

Så sött.. kan se hur han siktar ner i golvet.
Frågan är bara hur man mäter hur långt man sprutar om man gör det mot golvet?...

Kommentarer
Postat av: Jennu

man undrar ju.. hahaha

du måste uppdatera oftare, gumman! Vi saknar dig!

2009-04-03 @ 16:25:59
URL: http://bananfiskenffs.blogspot.com/
Postat av: bajs

underhållande blogg, skriv gärna oftare :D

2009-04-06 @ 11:50:33
Postat av: simon

Ja uppdatera mer älskar denna blogg<3

2009-04-08 @ 12:14:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0