Lite väl högt självförtroende..

X - Vad gör du?
Jag - Vaknade nyss..
X - Sov du så länge?.. har du knullat hela natten?
Jag - Nej, faktiskt inte.. jag har bara sovit. Var på kryssning i fredags.
X - Aha. Fick du någon sömn där?
Jag - Nej du.. det var inte mycket.
X - Fick du kuk då?
Jag - Klart! Jag får alltid kuk.. om jag vill.
X - Å det ville du?
Jag - Mmm..
X - Var det min kuk?
Jag - Du.. det tror jag inte..
X - Jo, det var jag som tog dig!
Jag - I så fall vill jag nog inte träffas igen..
X - Varför inte?
Jag - Nej.. för din röst låter verkligen 40 år äldre nu när alkoholen gått ur kroppen.
X - Men du kan väl suga lite?
Jag - Mmm.. visst.

It´s not so jävla sexigt att ha 70-årig slappkuk i fittan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0