Frågor och svar..

Här kommer då frågorna med svaren..

Hur gammal är du?


Jag är 22.

Vilket var det mest snuskigaste samtalet du har haft?

Beror på vad man menar med snuskigaste, men de som fått mig att må allra mest illa är samtalen från de pedofiler som ringer.

Hur länge har du jobbat som telefonhora?

Snart 2 år.

Hur reagerade din/dina pojkvänner när du berättade nyheten med vad du jobbar som?

Jag har nog aldrig fått en negativ reaktion. Tror det till stor del beror på att jag själv inte ser något konstigt i mitt yrke. Inget jag funderar speciellt mycket över och gör inte jag så stor grej av det i ett förhållande så gör nog inte min partner det heller.
Skulle jag träffa någon som absolut inte klarar av mitt yrke och han betyder väldigt mycket för mig så skulle jag säga upp mig.. är ju inte beroende av inkomsten från linjen.

Tjänar man bra? Hur mycket är det i sånna fall?

Jo, jag tjänar bra. Det är olika hur mycket från månad till månad eftersom min lön är provisionsbaserad.

Har du någon bokhyllekatt?

Nej, den är kvar hos exet. Du ringer honom på egen risk ;-)

Hur kommer det sig att du sökte jobbet du har?

Läste om det i ett forum och tyckte det verkade lite som min grej. Är väldigt öppen och oblyg av mig som person + att jag tillbringar mycket tid i hemmet. Linjen passar mig bra och jag passar den ännu bättre.

Vad pluggar du?

Jag läser in mitt gymnasium så jag kan plugga vidare sen.

Vad vill du bli?

Jag SKA bli ambulansförare!

Har du något förhållande och hur funkar det?

Nej. jag har inget förhållande och det funkar la bra =) Fast jag har träffat någon som har fastnat inom mig någonstans..

Hur får man jobb som telefonhora?

Man söker hos en telefonlinje eller öppnar eget.


Hoppas ni är nöjda med svaren.
Nu måste the phonefucker sova!

Kommentarer
Postat av: Ajli

fan.. jag hade heldre betalat dig än honom ju.. :P ringer dig nån dag..

2008-09-16 @ 23:27:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0