Schizofren kund.

Kunden är en stamkund och ringer flera ggr / vecka.
Först ringde han precis som vanligt och var riktigt trevlig.. vi lägger på och 20 min senare utspelar sig detta samtal.

X - Du är en riktigt jävla skithög!
Jag - Okej.. tack.. vad grundar du det på?
X - Att du är en jävla skithög!
Jag - Jo, du sa precis det.. men av vilken anledning?
X - Du är dum i huvudet och kan ingenting!
Jag - Okej.. du sprutade bara hejdlöst för 20 min sen?
X - Ja, men du är ändå en jävla skithög.
Jag - Okej. Ring kundtjänst och framför dina synpunkter.
X - Varför ska jag göra det?
Jag - För det är riktigt onödigt för dig att betala 19,90:- i minuten för att berätta hur dum i huvudet jag är när jag ändå inte tar åt mig.
X - Men jag har väl inte sagt att du är dum i huvudet?
Jag - Joho!
X - Ja, men du är en jävla skithög.
Jag - Men Henke.. ska inte du gå och lägga dig nu?
X - Jo.. tack för ikväll!
Jag - Tack själv!

*Klick*

Samtalet var i sammanlagt 29 minuter.. men var tvungen att korta ner det för att få med hela i bloggen.
Jag njuter.. njuter varje sekund av att känna att jag är så speciell att man betalar 19,90:- /min för att berätta hur jävla dålig jag är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0