Historien om nerblodade sängen..

Eftersom så många undrar om hur jag lyckas bloda ner en säng så ska jag ju givetvis berätta det!
Spelar ju ingen roll när jag ändå är anonym..

Jag var iväg och dejtade i helgen. Hur underbart som helst!
Natten till söndagen så tyckte jag att det rann till lite väl mycket mellan benen.. jag sa till dejten att "oj, jag måste vara väldigt kåt nu igen".. å sen somnade vi.
Jag vaknade sen mitt i natten av att det forsade blod ur mitt kära underliv!
In i duschen med mig och sedan fick jag väcka honom med orden "ööööh.. du borde nog typ duscha..du är blodig".
Medans han var i duschen kollade jag sängen.. den var nerblodad.. minst sagt!

Dagen rullade på och jag fick byta bindor var 15 min..
När vi sedan varit och käkat och jag ställer mig upp så börjar det forsa ännu mer.. jag blödde igenom de kläder jag hade på mig och min kära dejt föreslog att det kanske var dags att åka in nu.
Sagt och gjort!

Väl inne på sjukhuset så visade det sig att en medicinsk abort jag gjorde för ett tag sen gått lite snett.. det var även något kärl i livmodern som stod och sprutade blod. Fick skrapas och sen tror jag de brände lite på blodkärlet.
Fort gick det i alla fall!

Riktig kaosdag!
Dejten och jag ska faktiskt ses igen dessutom.. han var även med precis heeela tiden på sjukhuset och körde hem mig efter. =D

Så om jag är seg med uppdateringar kanske ni förstår varför.. Har inte helt återhämtat mig än eftersom jag förlorade en del blod.. Sedan åkte jag ju givetvis på en influensa nu.. 40 graders feber! WIIHOO!

Kommentarer
Postat av: linda

men usch, kära du :( hoppas att du mår bättre snart <3

2008-10-01 @ 15:02:00
URL: http://lindaigglund.blogg.se/
Postat av: li

du får krya på dig!

2008-10-01 @ 16:21:07
Postat av: Camilla

Ojdå! Men vad gulligt av killen att inte rusa därifrån i panik eller nått. Krya på dig tjejen :-)

2008-10-01 @ 22:39:40
URL: http://birma84.blogg.se/
Postat av: Camilla

Jag fick ett missfall i maj och fick skrapas på sjukhuset. Fy fan vad det blödde, har aldrig varit med om liknande, va på jobbet när det satte igång och kunde för fasen inte lämna toan. Sex timmar i sträck låg man och blödde sjukhuset, inte så konstigt när man gått 18 veckor (men fostret hade dött långt innan egentligen).

2008-10-01 @ 22:44:46
URL: http://birma84.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kryya på dig!

2008-10-04 @ 19:15:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0