Herr oerfaren.

X - Jag lägger mig på dig och vi hånglar. Våra tungor nuddar varann.
Jag - Ååh..
X - jag smeker dina bröst.. de blir hårda..
Jag - Mm.. jag vill ha mer..
X - Jag smeker din fitta och du blir våt.
Jag - Mmmmm.. knulla mig!
X - Du suger min kuk... jag blir hård!
Jag - Mm.. va gott...
X - Jag smeker din röv.. och du öppnar dig för mig.

Okej.. Hur hånglar man om inte tungorna nuddar varann?
Brukar inte brösten och kuken bli hårda vid beröring?
Är det unikt att min fitta blir våt när jag blir smekt?
Brukar röven öppna sig vid stimulering?.. eller syftar han på att jag fiser under tiden han smeker mig?

Kommentarer
Postat av: Mary

haha, seriöst. din blogg är bäst ever. Läser varje morgon innan jobbet och garvar lika mycket vare gång! Keep it up girl!

2008-10-03 @ 07:50:37
URL: http://piper.blogg.se/
Postat av: Helén

Ha ha ha - vad skön du är tjejen! asg You go girl!

2008-10-03 @ 08:38:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0