Gummistövelmannen..

.. ringde.
Berättade bl.a om honom i radion. Han tänder på att se folk i gummistövlar.

Nu när det snöade i veckan ringde han igen..

X - Hej!
Jag - Men hej! Det var ett tag sen.
X - Ja.. det har regnat lite dåligt här och när det väl regnat har jag inte haft tid att titta ut genom fönstret på alla i gummistövlar.
Jag - Tråkigt.
X - Men nu snöar det..
Jag - Här med!
X - Jag tror att jag börjat gå igång lite på sådana där.. vad heter det nu.. äääh..... snowjoggers!

Obetalbar!!!

Kommentarer
Postat av: jeanette

haha du är lika skön som vanligt!! rolig läsning verkligen. take care. kram

2008-11-30 @ 20:35:29
URL: http://sunstreet21.devote.se
Postat av: maja

hahaha

2008-12-01 @ 16:29:28
Postat av: Amanda

Haha, fantastiskt! Första gången jag hittade in på din blogg, underbart! Tack för kanonkul läsning! Keep up the good work!

2008-12-11 @ 22:59:27
URL: http://hoya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0