Knulla sin lillasyster

X - Om du var hos mig.. vad skulle vi göra då?
Jag - Knulla hur mycket som helst, du skulle få trycka in din kuk i min trånga fitta.
X - Om min lillasyster kom in.. vad skulle vi göra då?
Jag - Fortsätta knulla...
X - Om hon ville vara med och jag också ville att hon skulle få vara med.. skulle hon få det då?
Jag - Ja.. alltså.. nej.. faktiskt inte..
X - Varför inte då?
Jag - Jag har lite svårt för att inte få vara ensam fitta...

Jo men så atteeeeeeee...............................................

För övrigt så var dethär min "pojkvän" som jag skrivit om förut.

Jag tycker vårat förhållande börjat spåra ur... lite för mycket...

Kommentarer
Postat av: Nikls Malmgren

HA HA HA!!!



Det är humor på hög nivå... Eller ja hm, antagligen på dödligt allvar men kul är det!

2008-09-01 @ 11:01:11
URL: http://singelpappasthlm.blogg.se/
Postat av: Petter

I wish..! Hehe, nej jag jobbar på systemet och kränger rusdrycker! Men alla har vi ju drömmer om något större!

2008-09-01 @ 11:16:01
URL: http://elpedro.blogg.se/
Postat av: Nikls Malmgren

Du jobbar ju antagligen röven av dig, snudd på bokstavligt...

;-)



Hm, finns det killar på linjen? :-D Men jag är nog för pryd... Eller för blyg i alla fall...

2008-09-01 @ 12:01:21
URL: http://singelpappasthlm.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahaha, jag jobbar också som telefonhora och jag känner igen det där SÅ MYCKET... Hade under en ovanligt jobbig kund som prompt ville ha min mosters telefonnummer (???!!!) eftersom han gillade mogna kvinnor med stora bröst... och hon hade bröst ner till midjan... Eller kanske inte, men han gick igång på det ;)



Precis som du säger, inte faan blir man kåt av gubbarna, MEN AV KONTOUTDRAGET!!

2008-11-06 @ 10:21:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0