Det här med bajs

Ibland blir jag så exalterad när jag inser hur lätt jag kan tjäna pengar. Ikväll har jag exempelvis lyssnat på någon som lägger en kabel.
X - Får jag bajsa medan jag pratar med dig?
Jag - Ja, klart du får det.
Kunden börjar nu att stånka och stöna i ett par minuter minst. Till slut säger han..
X - Förlåt för att du får vänta.
Jag - Det är ingen fara. Ta den tid du behöver.
X - Jag misstänker att jag är förstoppad.
Jag - Jasså, låter jobbigt.
X - Vi gör som så, att jag ringer tillbaka till dig när jag känner att det är dags.
Jag - Gör det.
X - Så du får höra plumset när bajset träffar vattenytan.
*klick*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Min skapare... ringde han upp igen?

2011-02-01 @ 12:30:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0