Sexuella tjänster och personer som inte kan ta för sig..

Jag hatar människor som inte vet vad de vill och inte vågar ta för sig i livet.. jag avskyr dessutom när det ringer in folk och tror att det går att beställa sexuella tjänster av mig (förutom telefonsex då)..

X -
Hej!
Jag - Hej hej! Vem är det?
X - Jag heter Martin.
Jag - Hej Martin! Vad gör du då?
X - Jag vet inte.. pratar med dig.
Jag - Okej..
X - Ja, det är ju fin vårsol ute idag.
Jag - Mm.. fast det är inte vår.
X -Nej, men höstsolen är fin.
Ja - Härligt väder hörru..
X - Då blir man lite upphetsad.
Jag - Mm.. låter inte helt fel.. vad vill du göra med mig då?
X - Jag vet inte.. Vad brukar du göra? Vad har du för prislista?

Kommentarer
Postat av: hella

Naw stackare... lite vilse kanske

2008-09-23 @ 19:19:53
URL: http://kezia.bloggagratis.se
Postat av: Fjollan

Haha men Gud. Jag hade börjar asgarva snubben i örat!

2008-09-23 @ 21:57:29
URL: http://ytligfjolla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0