Århundradets dyraste dampanfall!

Hade en kund i morse som fullkomligt satt och vrålade på mig i 40 min..

X - HOOOOOOOOOOOOORRRAAAAAAAAAA.
Jag - Ja.. telefonhora!
X - DITT JÄÄÄÄVLA ÄÄÄCCCKLIIIIGGAAAA LUUUUDEEEEERRR
Jag - Så kan man också uttrycka det.
X - DET ENDA DU DUGER TILL ÄR ATT SUGA KUUUUUK!
Jag - Ja.. är det något jag verkligen kan så är det ju det..
X - FYYY FAAAN VAD DU ÄR VIIIDRRRIIIIIIIIG DIIIN JÄÄÄÄVLA HOOOOOORAAAA

Å så höll vi på i 40 min.. Är inte livet för härligt? Jag tjänar pengar och han får ut sin aggressioner.

Kommentarer
Postat av: Annica

Ditt jobb har verkligen fördelar ibland!

Hoppas att du får en trevlig helg!

2008-09-19 @ 16:29:52
URL: http://anja72.blogg.se/
Postat av: jojje

Hur fattig blidde han av den terapin?? lol .. Dyr psykateri de måtte vara han. Blir de ej billigare anlita proffesionel psykolog? lol.... Men hörde en liknande historia, där hon lagt luren på bordet o gick gjorde annat. Hon hade högtalre telefonen på. Han spydde ut gala o eld, över henne hon bara gick sade " ja du är så söt , när du är arg" med mera för distera han. Så höll han på ca i 1 timme, glad var hon fick litte annat gjort utan sitta vid telefonen. Kunden skötte de så bra själv. :)

P.S kul blogg du har, inne läser varje dag(nästan) o få dagens skratt , go go telehoran. Om man kunde bedöma poäng skulle du få lätt 10 points :p

2008-09-20 @ 09:51:40
Postat av: garderobshylla

hahaha,så korkad människa! Där tänkte han att "nu ska hon få" men skrattar bäst som skrattar sist i slutet av månaden...

2008-09-22 @ 22:28:38
URL: http://detnyalivet.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0