Vinnaren i dildotävlingen..

.. är Åsa med denna motivering:

"Kära Telefonhoran,

visserligen har jag inte fött några barn och mitt sexliv är tämligen nomalt... Och min kära mormor, ja - hon lever fortfarande. Farmor med om du undrar. Inga stackars sjuka fosterbarn har jag heller som skulle kunna motivera en vinst.

Dock har jag begåvats med en fitta som är slapp utan dess like. Vi har fortfarande en skallgång igång i fittan efter min lilla rabbit. Jag hör hur han ligger där rädd i ett hörn och surrar, men hittar honom gör vi icke. Eftersom jag dessutom blir nåt otroligt våt försvåras arbetet ytterligare och de frivilliga sökande måste ofta ta pauser.

Det enda jag önskar mig här i livet förutom fred på jorden, mat till alla hungriga och att pandor och alla andra söta djur ska må bra - ja det är en jätte dildo!

Skulle jag gå och vinna skulle jag bli jätte glad!"

Grattis grattis!

Kommentarer
Postat av: Karin

Haha!! Klockren motivering!! =D

2008-10-01 @ 20:27:30
URL: http://dingo.blogg.se/
Postat av: Ajli

den var bra!

2008-10-02 @ 12:18:42
Postat av: Helén

KLOCKRENT!!!! Förstår att hon vann! Skön brutta! :)

2008-10-03 @ 08:43:58
Postat av: Linn

Glad att hon vann! Bästa motiveringen indeed!

Hoppas hon får riktigt skoj med sin nya dildo! =)

Älskar för övrigt din blogg. I'm starting to feel like a stalker, kollar varje dag. Haha.



Keep the good stuff up!

2008-10-07 @ 03:28:47
URL: http://peppibulle.blogg.se/
Postat av: johanna

riiktigt bra motivering!

sjukt trevlig blogg också förresten. här har man fått sig några goda skratt =)

2008-10-10 @ 15:31:02
URL: http://kalaspuffad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0