Pojkflickan.

X - Jag är en pojkflicka.
Jag - Aha.. hur menar du?
X - Jag har en kuk, men jag gillar att få något där bak.
Jag - Aha.. du vill bli knullad i röven?
X - Ja.. jag vill att du dominerar mig.. Jag tycker om att suga också.
Jag - Okej.
X - Jag har en väldigt stor rosa dildo i handen nu.
Jag - Men kör upp den i rumpan och knulla dig själv riktigt hårt.
X - ÅÅååååhh....Aaaaaahhh.
Jag - Nu drar du ut den fort som fan och suger av dildon!
X - *sliskar och smackar*.
Jag - Duktigt!
X - Jag vill äta sperma.
Jag - Spruta ner dildon och sug av den sen.
X - Ååååå va gott!!!

Jag mår fortfarande illa.. riktigt jävla illa!

Kommentarer
Postat av: Stålet

Där gick den frukosten åt helvete..... Hur blir man sådan, satte han sig på nappen som liten och fick mer smak eller????

2008-10-16 @ 08:34:31
Postat av: Jessica - PCT

Oj... Ja, det finns ju folk till allt.



Men det finns nog folk med underligare smak än så, döm inte stackarn för hårt

2008-10-16 @ 19:32:04
URL: http://piercadeconversetjejen.blogg.se/
Postat av: Tess

Hahaha, fan vad äckligt.

2008-10-17 @ 10:32:39
Postat av: .....

Inte för att jag är bög men... Varför är det mer äckligt än att en tjej gör samma sak fast med en kille? Föutom att dom äter sin egen sperma som är lite svårt rent fysiskt..



Finns många tjejer som tagit den därback och sen tagit satsen i munnen



Eller har jag fel? ;)

2008-10-17 @ 13:56:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0