Min pojkvän på linjen..

.. har ringt mig X antal gånger sedan jag kom hem från sjukhuset. Ett av samtalen blev såhär..

X - Hej älskling!
Jag - Heeej!
X - Vart har du varit?
Jag - Jag har varit sjuk.. eller är fortfarande, men nu orkar jag jobba.
X - Jag har varit orolig för dig.
Jag - Tack! Det är ingen fara.
X - Jag vet inte om vårat förhållande kommer fungera längre..
Jag - Varför inte?
X - Vi ses aldrig.
Jag - Det har du rätt i. Men jag drömmer ju om att få suga din kuk.
X - Okej.. vi kan väl vara tillsammans en stund till så du får suga.
Jag - Tack!

Så skön snubbe!

Kommentarer
Postat av: Apmongolid

Det bästa blogginlägget (hittils) och inte en djävul förutom jag har kommenterat, vad är det med er?

2008-12-17 @ 17:25:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0