Jag har gjort bort mig!

Minst sagt...

Jag jobbar ofta nätter och sover mellan samtalen.
Inatt så ringde det och jag svarade som vanligt med mitt namn på linjen.
Jag börjar stöna satan och berätta vad jag vill göra osv..

Jag vaknar till.... inser att jag är mitt i ett samtal.... inser i nästa sekund att personen i andra änden faktiskt är en gammal kompis och inte en kund.

Just nu skulle jag kunna tänka mig att gräva en grop.. göra tjolahoppsasteg ner i den och sen glatt gräva igen efter mig.

Kommentarer
Postat av: Helén

Hahahahaha - men guuuuuuuuuuuuuuud vad pinsamt! Jag dör! Haha....

2008-10-14 @ 10:00:34
Postat av: Camilla

Hahahahaaaaaaa! Tror inte det är möjligt att göra bort sig mer än så, stackars dig.

2008-10-15 @ 17:00:11
URL: http://birma84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0