Fortsättning på sambo-kandidaten.

Så ringde han tillbaka..

X - Har du bestämt dig om hur du vill göra med huset?
Jag - Huset vill jag gärna ha.
X - Vad bra!
Jag - Ja, får jag välja vart det ska ligga också?
X - Ja, vi kan ju undersöka olika alternativ.
Jag - Absolut.
X - Bara jag får plats med mina träningsredskap.
Jag - Varför då?
X - Men jag måste kunna träna.
Jag - Men du ska inte flytta med!
X - Varför inte?
Jag - Tror inte min pojkvän blir så glad då.
X - Okej.. vi struntar i huset.
Jag - Men.. jaha..
X - Jag flyttar hem till dig där du bor nu istället.

Snubben är ju så skön! nHan är övertygad om att vi ska flytta ihop, oavsett vad jag säger =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0