Våldtäkt via telefon?

Så ringde kunden som inte fattar att han inte får ha telefonsex på en av linjerna (Vi har som jag nämnt tidigare olika linjer, en för telefonsex och en där man bara pratar som vanligt. Fråga mig dock inte varför det är så eftersom båda har samma samtalstaxa.).

X - Kan du dra ner din trosor lite?
Jag - Nej, då får du ringa till den andra linjen.
X - Nej, jag pratar här.
Jag - Och jag behåller trosorna på.
X - Då drar jag ner dem åt dig!
Jag - Okej.
X - Kan du ställa dig på alla fyra så jag får knulla dig?
Jag - Nej, du får ringa till andra linjen då.
X - Då knullar jag dig som du ligger nu!

Så sjukt envis!!!

Kommentarer
Postat av: anonym

hej kul blogg:P hur mkt tjänar du på det du gör?

2008-12-20 @ 13:42:40
Postat av: Anonym

hahah vadå aldrig ge sig x)

2008-12-22 @ 12:03:17
Postat av: Soni

Vi saknar dig!

2008-12-29 @ 18:24:18
Postat av: c

vad har hänt med dina uppdateringar? :(

2009-01-03 @ 00:30:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0