Könssjukdomar

En kund ringde och var livrädd för att han blivit smittad med HIV.

X - Hej!
Jag - Hej!
X - Måste fråga en sak.
Jag - Okej..
X - Tar det lång tid innan man kan testa om man blivit smittad med HIV efter själva smittotillfället?
Jag - Är inte helt 100.. men har för mig att det kan ta upp till ett halvår innan det visar något på tester.
X - Okej...............
Jag - Hur så?
X - Jag tror att jag fått HIV.
Jag - Varför?..
X - För att jag haft oskyddat sex.
Jag - Okej, men är hon smittad.
X - Inte vad jag vet.
Jag - Då är det nog lugnt.

Sedan stönar jag och han får sina behov tillfredställda..

X - Åå va skönt det var!
Jag - Mm.. å helt HIV-fritt!

Kommentarer
Postat av: Mia

Hahah vilken härlig blogg!

2008-11-24 @ 13:23:17
URL: http://mypaperheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0