Skulle du tycka om det?... IGEN!

Min stamkund ringde precis.. han som alltid avslutar varje mening med "skulle du tycka om det?" .
Jag hade precis börjat somna in när jag blev väckt av telefonen..

X - Hej! Det är "Greger".
Jag - Ååh hej! Det var ett par dagar sen.
X - Ja.. men nu ringer jag igen. Tycker du om det?
Jag - Det vet du.. saknat dig!
X - Jag är kåt.. vill mysa.. skulle du tycka om det?
Jag - Mm.. är lite kvällskåt av mig, men om jag ska vara ärlig så är jag mest sugen på en snabbis.. hade precis somnat.
X - Skulle du tycka om det?
Jag - Mm..
X - Varför har du lagt dig så tidigt?
Jag - Jag ska på kryssning imorgon.
X - Jaha.. själv?
Jag - Nej, vi är flera.
X - Skulle du tycka om att åka på en resa med mig? Bara mysa?
Jag - Ja, det skulle vara underbart!
X - Skulle du tycka om det?
Jag - Ja... jag sa ju precis det.
X - Du låter som du håller på att somna igen.
Jag - Det gör jag också.. varit en lång dag.
X - Du behöver sova.. Skulle du tycka om det?
Jag - Aa.. nästan som en orgasm.
X - Mm.. det skulle du tycka om.
Jag - Mm.
X - Men vi kan höras när du kommer hem. Skulle du tycka om det?
Jag - Det vet du...
X - Då ska du få ta hand om min kuk.. skulle du tycka om det?
Jag - Ja..
X - Godnatt gumman.. sov gott!
Jag - Godnatt...

*Klick*

Vad är det för fel på killen? Har han tvångstankar??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0