Skaffa familj..... redan?

X - Ååå jag kommer snart.
Jag - Mmm.. spruta i mig. Fyll mig med din härliga sperma.
X - Äter du p-piller?
Jag - Nej...
X - Jag ska spruta i dig så du blir med barn.
Jag - Okej......
X - Jag kommer nu!!!!!
Jag - Mhm...............
X - Nu simmar de upp i dig.
Jag - Jo tack, jag känner det..
X - Nu är du med barn.
Jag - Å va glad jag blir.
X - Nu får du värkar.
Jag - Aj aj aj.
X - Älskling, vi ska klara dethär tillsammans!
Jag - Aj aj aj.
X - Nu åker vi in till sjukhuset.
Jag - Va bra.
X - Nu föder du och jag torkar svetten från din panna.
Jag - Tack älskling.
X - Nu kom vårat kärleksbarn, du har varit så duktig gumman.
Jag - Jag vet!


Det är ju helt otroligt va fort det kan gå med att skaffa barn. Dethär slog nog lätt när jag kräktes upp ett p-piller och blev gravid.

Kommentarer
Postat av: kollegan

hahahaha.. det känner jag igen. verkligen psykotisk kille som läääängtar sjukt efter barn och njuter av att snacka förlossning!

2008-08-19 @ 13:07:43
Postat av: Telefonhoran

Ja, men jag förstår inte vart han får det ifrån? Vad föder en sådan jäkla dragning!?

2008-08-19 @ 13:09:43
URL: http://telefonhoran.blogg.se/
Postat av: En fd telehora

Ha ha ha.....någon sådan sjuk jäkel fick jag aldrig chansen att prata med under mina år...men jävlar vad "härligt" han måste haft det...ler

2009-11-15 @ 19:50:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0